wlewon@proskilled.pl
517869325
19
Listopad
bullet
Biznes, Esport, Trendy
Kluczowe partnerstwa e-sportowe na świecie, październik 2020 r

Bycie na bieżąco z ważnymi wiadomościami, w ciągle zmieniającej się branży e-sportowej może okazać się ciężkim zadaniem. Na szczęście w sieci można znaleźć artykułu usprawniające ten proces, przeglądając najważniejsze rodzaje sponsoringu i partnerstwa w październiku.

W październiku pojawiło się wiele kluczowych ogłoszeń. Poniżej znajduje się lista zawierająca najważniejsze wiadomości dotyczące sponsoringu i partnerstwa w miesiącu.

Team Liquid odnawia współpracę z Marvel Entertainment

Team Liquid ogłosił przedłużenie współpracy z Marvel Entertainment do 2022 roku. Wiadomość ta dotarła do premiery nowej kolekcji Liquid Marvel Retro. Współpraca pomiędzy Liquid i Marvel została początkowo zainicjowana podczas Rift Rivals: North America vs Europe, imprezy LAN League of Legends w 2019 roku. Liquid zadebiutowało na koszulkach inspirowanych Avengersami z logo Team Liquid i Avengers.

IBM wkracza do e-sportu z danymi Overwatch League i umową sponsorską

IBM, globalna firma zajmująca się technologiami i usługami danych, zawarła umowę dotyczącą analiz i sponsoringu z Overwatch League, która będzie obowiązywać do sezonu 2022. Partnerstwo to pierwsza wyprawa IBM do e-sportu. IBM opracowuje różne rozwiązania oparte na danych dla ligi, wykorzystując sztuczną inteligencję IBM Watson i infrastrukturę opartą na chmurze.

TOP Esports przyciąga sponsorów koszulki Beats Electronics

Beats Electronics, producent konsumenckich urządzeń audio, jest sponsorem chińskiej organizacji TOP Esports League of Legends. Branding Beats został zauważony na koszulkach TOP graczy podczas ćwierćfinałów Mistrzostw 2020, kiedy TOP zmierzył się z Fnatic. TOP był faworyzowany, gdy dotarł do finału Mistrzostw, ale został wyeliminowany w półfinale przez inny chiński zespół Suning Gaming.

Global Esports Federation współpracuje z kilkoma organizacjami

W zeszłym miesiącu Global Esports Federation (GEF) ogłosiła, że ​​nawiązała współpracę z wieloma znaczącymi firmami, w tym Sports Innovation Lab, Nielsen, Capcom, Konami i Sega.

Dzięki partnerstwu ze Sports Innovation Lab firma technologiczno-badawcza stała się globalnym zwolennikiem GEF. Ten pierwszy wykorzysta swoją wiedzę i doświadczenie do opracowania portfolio wydarzeń GEF. Dzięki partnerstwu z Nielsen ta ceniona firma zajmująca się danymi dostarczy badań, danych i spostrzeżeń, aby „wzmocnić wartość” GEF. Trzech japońskich wydawców gier w Capcom, Konami i Sega również dołączyło do GEF, z których wszyscy również dołączyli do niedawno ogłoszonej przez GEF Rady Doradczej Wydawców i Programistów (PDAC).

NUEL Levi’s nawiązuje współpracę z Gscience,

NUEL, organizator uniwersyteckich turniejów e-sportowych w Wielkiej Brytanii, również w październiku nawiązał współpracę z dwiema znaczącymi firmami. Pierwszą ogłoszoną informacją było strategiczne, oparte na zdrowiu partnerstwo z grupą zajmującą się zdrowiem e-sportem Gscience. Współpraca ma na celu opracowanie „zdrowych strategii gier” w celu promowania zdrowia fizycznego i psychicznego uczniów w całej Wielkiej Brytanii. W zeszłym roku Gscience wygrał konkurs dla startupów Esports Insider The Clutch na ESI London. NUEL ogłosił również współpracę z marką odzieżową Levi’s. Levi’s będzie głównym sponsorem NUEL w sezonie Zima 2020.

Alliance i Razer rozszerzają długoterminową współpracę

Szwedzka organizacja e-sportowa Alliance zacieśniła współpracę z firmą Razer, producentem urządzeń peryferyjnych i akcesoriów do gier. Alliance i Razer od dawna mają silne relacje, sięgające 2013 roku, kiedy Razer pomógł założyć Alliance. To odnowione partnerstwo sprawi, że Alliance stanie się globalnym ambasadorem najnowszego fotela do gier Razer, Razer Iskur, który został ogłoszony na RazerCon w tym roku.

Riot Games współpracuje z Nerd Street Gamers, Engine Media dla serii First Strike w Ameryce Północnej

Riot Games, twórca VALORANT, ogłosił w zeszłym miesiącu, że współpracuje zarówno z Nerd Street Gamers (NSG), jak i Engine Media / UMG Gaming – obaj zgodzili się na przeprowadzenie oddzielnych północnoamerykańskich kwalifikacji do wydarzenia VALORANT First Strike. Pierwsze kwalifikacje organizowane przez NSG rozpoczęły się 26 października, a kwalifikacje prowadzone przez UMG rozpoczną się 11 listopada. Riot zorganizuje w grudniu „wiele wyprodukowanych przez Riot” finałów First Strike, ale na razie otwarte kwalifikacje do First Strike są zlecane NSG i UMG – firmom, które z powodzeniem organizują oddolne turnieje VALORANT od czasu premiery gry.

Team Vitality i Renault przedstawiają gaminghouse na Stade de France

Francuska organizacja e-sportowa Team Vitality, we współpracy z Renault Group, zaprezentowała nowe centrum rozwoju wydajności na Stade de France – narodowym stadionie sportowym we Francji. Obiekt będzie używany do szkolenia zawodników Team Vitality, w szczególności zespołu e-sportowego Renault Vitality F1. Seria 2020 F1 Esports rozpoczęła się 14 października; Renault Vitality zajmuje obecnie trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów.

Guild Esports ogłasza kontrakt za 3,6 miliona funtów z europejską firmą technologiczną

Stowarzyszona przez Davida Beckhama brytyjska organizacja e-sportowa Guild Esports ogłosiła w październiku umowę sponsorską z nieznaną europejską firmą technologiczną. Wartość transakcji szacuje się na 3,6 miliona funtów w ciągu trzech lat. Wspomniana firma technologiczna to firma zajmująca się technologiami finansowymi i zostanie ujawniona 22 listopada. Guild podniosła brwi, gdy jej wejście na londyńską giełdę zamknęło się kwotą 41,2 miliona funtów, pomimo niewielkiej historii e-sportu i niewielu drużyn Guild Esports w tamtym czasie. The Esports Observer poinformował o szczegółach umowy Guild z Beckhamem, na mocy której Beckham zagwarantował 15,25 mln funtów w ciągu pięciu lat na prawa do jego nazwiska i podobizny w celu promocji marki Guild.

BLAST Premier współpracuje z Nubia Technology przed serią jesienną

Organizator turniejów e-sportowych, BLAST Premier, ogłosił w październiku Nubia Technology swoim najnowszym partnerem, przed nadchodzącą jesienną serią Counter Strike Fall Series. W ramach umowy telefon do gier RedMagic 5S firmy Nubia Technology ma być promowany w całej serii jesiennej. Zawody CS: GO rozpoczęły się 26 października.

Gaming w Turcji uruchamia kolegialną ligę CS: GO z FACEIT

Media hub i agencja e-sportowa Gaming w Turcji nawiązały współpracę z internetową platformą turniejów e-sportowych FACEIT, aby uruchomić kolegialną ligę CS: GO w Turcji. Partnerstwo sformalizuje kolegialną scenę CS: GO w Turcji, która zaczęła się rozwijać w 2018 roku.

Pierwszym turniejem, który odbędzie się w ramach współpracy, będzie Collegiate Esports League Turkey, która rozpocznie się w jesiennym semestrze studiów. Tureckie uniwersytety mogą już tworzyć drużyny i społeczności studenckie na platformie FACEIT. Gaming w Turcji planuje również wprowadzić kolegialne rozgrywki League of Legends i VALORANT w 2021 roku.

Complexity Gaming rozszerza partnerstwo z Miller Lite o streaming

W zeszłym miesiącu firmy Complexity Gaming i Miller Lite ogłosiły rozszerzenie swojego poprzedniego partnerstwa, koncentrując się na aktywacjach na żywo, osobistych, na przesyłanie strumieniowe i tworzenie treści. Streamerzy Complexity i gracze w wieku pozwalającym na legalne picie będą organizować specjalne transmisje we współpracy z Miller Lite. Wleci pewnie niezła imba 😉

Strefa CORSAIR Gaming Zone uruchomiona dzięki partnerstwu Amuka Esports

Wiodący producent urządzeń peryferyjnych CORSAIR nawiązał współpracę z kanadyjskim organizatorem imprez i turniejów Amuka Esports w ramach partnerstwa obejmującego wiele wydarzeń. CORSAIR stanie się wyłącznym partnerem w zakresie urządzeń peryferyjnych i foteli do gier Waves Gaming, flagowego obiektu Amuka Esports, który będzie również gospodarzem CORSAIR Gaming Zone.

Źródło: Insider Esportowy

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *